PIERWSZY I JEDYNY TAKI BLOG O SAMOYEDACH

niedziela, 28 października 2012

Na specjalne życzenie Ireny i Romana :)))

Dzisiaj u nas zamiast śniegowych płatków pełno wszędzie spadających liści.
Słońce, prawdziwa złota polska jesień !!! 












Jeden już u Emira na wybiegu ...  malamutom nie chce się przez siatkę  przepychać ( leśna i łatwo jej oczka rozepchać) a te to są wszędzie i to jak szybko

                           A tylko na moment człowiek stracił  je z oczu bo w niebo się zagapił :)))



11 komentarzy:

  1. Witaj :)
    Jak miło popatrzeć na Twoich wspaniałych przyjaciół i już od paru dni myślę że jeśli bym miała mieć psa to tylko Samoyeda :))
    Pozdrawiam serdecznie Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko, a jeszcze gdybyś zobaczyła białaska na żywo ... to byłby miłość od pierwszego wejrzenia :)))
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Z pewnością ; już teraz się nie mogę napatrzeć na nie :))

      Usuń
  2. W Poznaniu też piękna złota jesień !
    Jak jest słoneczko to ją nawet lubię ;)
    Maluchy jakie już duże chyba niebawem czas pożegnania ?
    Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też jeszcze piękna jesień.
      Trzy maluchy już pojechały do swoich nowych domów.A te dwa czekają do środy :)
      Buziaczki

      Usuń
  3. Może i nie moje życzenie ale też pooglądałam z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sarenzir, miło mi, że mogłam i Tobie sprawić
      przyjemność :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. aaale macie jesień! u nas zima i mróz :) chcieliśmy też zrobić sesję jesienną, w liściach... ale spóźniliśmy się odrobinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam Waszą zimę, aż mi ciarki przeszły po plecach :)))
    W śniegowej scenerii zdjęcia macie piękne, ale oby ta zima do nas dotarła jak najpózniej.
    Gdyby nie "Rumianki" to też by tej sesji nie było :)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń

  6. No to warto było się upomnieć, bo chociaż fotki bez śniegu to z pięknymi kolorami jesieni:)

    My się z zimy nie cieszymy,ale nasze samoyedy i owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Mirko :)
    Serdecznie zapraszam Cię do mnie po odbiór wyróżnienia
    Pozdrawiam I Ściskam
    Ilona

    OdpowiedzUsuń