PIERWSZY I JEDYNY TAKI BLOG O SAMOYEDACH

sobota, 12 listopada 2011

Ewuniu przepraszam Ciebie bardzo, już dosyć dawno zaproponowałaś mi, że podzielisz się ze mną swoimi serwetkami, a ja nie zaareagowałam.
Przez kilka dni pamietałam a potem co tu gadać ... zapomniałam ... dopiero dzisiaj moja pamięć mnie dopadła.
Jest mi strasznie przykro, że tak postąpiłam ... na serwetki jestem jak najbardziej chętna.
Przepraszam
Jesli to dalej aktualne to daj znać
.
Pozdrawiamy ... już troszkę świątecznie :)

13 komentarzy:

  1. Kochana, bardzo się cieszę:).
    A reniferek jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamień spadł mi z serca :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to jestem artystka! Tak mnie zaskoczyłaś (a dokładnie tym, że napisałaś takiego posta, specjalnie do mnie:), że z wrażenia nie doczytałam do końca. Że mam dać znać!
    Oczywiście Mireczko, czekam cierpliwie na adres, nic się nie zmieniło!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo jakie fajne rogi! :) jeszcze tylko śniegu brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiąc porządki znalazłam te różki, Jacek nie chciał pozować :)... a pod reką był tylko białasek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja juz od paru dni planuje "montaz" choinki hihi:)

    p.s znalazlam Ci pomysl na kolejny wianuszek :) http://www.goinghometoroost.com/2009/handmade/holiday-diy-magazine-wreath/

    OdpowiedzUsuń
  7. zobacz jakie proste ozdoby choinkowe mozesz zrobic z guzikow i filcu :)

    http://4.bp.blogspot.com/_LT1s706a3WI/SwN3zrfcEoI/AAAAAAAAAYA/xbw8wD5pGPg/s1600/SnowySideDrive.jpg

    OdpowiedzUsuń
  8. no i 6tys z kawalkiem zdjec wianuszkow :p

    http://www.google.nl/search?hl=nl&sugexp=ppwl&cp=8&gs_id=3&xhr=t&q=wreath+ideas&nord=1&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1440&bih=775&ion=1&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

    OdpowiedzUsuń
  9. te tez sa ladne http://fortheloveofskinny.com/2011/10/01/fall-wreath-ideas/

    ok juz nie wklejam wiecej czas wyciagnac pranie hihi

    OdpowiedzUsuń
  10. A już się zastanawiałam co tu robić, za oknem zimno-brak słoneczka,mgliście tak jakoś.
    Mój pracowity małżonek drzemie, przepraszam, przygody Gangu Olsena oglada :)))
    Z nieba spadły mi te stronki Martuniu :), no z Holandii dokładniej :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta strona z guzikami i filcem mi się nie otwiera :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Gang Olsena? myslalam,ze to swiateczny "standard" hihi

    OdpowiedzUsuń