PIERWSZY I JEDYNY TAKI BLOG O SAMOYEDACH

piątek, 23 września 2011

Nowości z wystaw.

XX Klubowa Wystawa Szpiców i Psów Pierwotnych - ŁÓDŹ
20. Club Dog Show of Spitz and Primitive Type Breeds - 18.09.2011

W konkurencjach hodowlanych potomstwo Hanniballa  wywalczyło tytuł
 "Najlepszy Reproduktor Samoyed 2011"
oraz "III Najlepszy Reproduktor Klubu 2011" w niemałej konkurencji
 
Best samoyed stud dog on Polish Club show 2011 and III.Best In Show stud dogs!!!
 
Na zdjęciu - Iwona z BEĄ HONEY The Glow of the Snowy Star
                   Justyna z KAYLĄ HONEY The Glow Of The Snowy Star
                   Magda z JACKY  HONEY The Glow Of The Snowy Star
                   Michał z HONEYEM The Glow Of The Snowy Star
 
GRATULACJE :)

8 komentarzy:

  1. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert → http://darmoweszablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a jest mozliwosc, ze Hanniball bedzie jeszcze II gdyz okazalo sie, ze grupa husky z I miejsca zlamala regulamin, zlozono podanie do ZK o dyskwalifikacje i odebranie tytulu i przyznanie go grupie z II miejsca. Wtedy chyba Hanniball bedzie II BIS? Nie lapie sie w tym jak to w takich przypadkach wyglada :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie w jaki sposób mogli złamać regulamin:P

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, też jestem ciekawa ?

    OdpowiedzUsuń
  5. w regulaminie jest, ze do konkurencji wchodza grupy liczace minimum 4 potomkow. Grupa z husky miala zgloszonych 4 potomkow, ale jedna suczka byla zsypana i na konkurencje nie wyszla, natomiast z dziecmi wyszedl ich ojciec i byl oceniany z 3 swoich dzieci, na co nikt nie zwrocil uwagi, bo jakby nie bylo wyszlo 4 husky. Wlasciciele podobno zrobili to nieswiadomie, co nie zmienia faktu, ze nie w katalogu do konkurencji zgloszona byla suczka, zamiast ktorej wyszedl ojciec. Odliczajac ojca wyszlo tylko troje potomkow, co jest niezgodne z regulaminem. Na dogomanii mozna o tym przeczytac w temacie wystawy w dziale husky bo spora afera wokol tego wyrosla.

    OdpowiedzUsuń
  6. zlozono podobno wniosek o odebranie tytulu i przyznanie akitom z II miejsca, ciekawa jestem jak ZK to rozpatrzy...

    OdpowiedzUsuń