PIERWSZY I JEDYNY TAKI BLOG O SAMOYEDACH

niedziela, 27 stycznia 2013

Chwalimy się naszymi pieskami z naszej hodowli :)

27.01.2013 GŁOGÓW  - CACIB

Na tej wystawie swój debiut wystawowy miał urodzony 16.06.2012 roku
Arctic Challenge DELPHI

PSY
Klasa szczeniąt  Arctic Challenge DELPHI - ocena wybitnie obiecująca :)

Dostałam od p.Magdy
" ... Pani sędzia była zachwycona naszym białym futrzakiem, więc bez problemu zdobył ocenę wybitnie obiecującą w klanie szczeniąt. W opisie mamy uzasadnienie: "mocne, doskonale zapowiadające się szczenię o bardzo ładnej głowie, budowie i ruchu, doskonałe futro". Niestety ze względu na to, że psiak był strasznie zestresowany (najbardziej i najgłośniej szczekał ze wszystkich psów na wystawie, co potem przełożyło się na jego fizyczne zmęczenie) odpuściliśmy sobie konkurencję finałową Najlepsze szczenię wystawy ... "



Jak już wcześniej pisałam, cieszymy się bardzo, jak nowi właściciele psiaków chcą z nami podzielić się sukcesami swoich pupili. Przysyłają zdjęcia. 

17 komentarzy:

  1. Mirko :)
    Nagrody i sukcesy zawsze cieszą , dzięki za wczoraj :)
    ŚCISKAM CIĘ :)Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję za miły wieczór :)
      Wiadomo, że sukcesy cieszą.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Na własne oczy widziałam maluszka :)
    Śliczny piesek rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam to słyszeć, Iwona się ucieszy :)))

      Usuń
  3. Przepiękny piesek, wspaniała, rzadka rasa.Możesz być dumna z malucha. Na pewno wyrosnie na cudownego psa, który zbierze niejedna nagrode na wystawach. I pobiegnie w niejednym zaprzegu!
    Serdecznie pozdrawiam panią a piesunia z chęcia bym po puszystym futerku pogłaskała...Może kiedys internet da nam taką sensoryczną możliwość?:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby cudownie gdyby internet stworzył nam takie możliwości, tylko już wtedy na nic kompletnie nie miałbym czasu :)
      Olgo, jestem dumna i cieszę się, bo to jak piesek prezentuje się teraz to zasługa obecnych właścicieli :)i jestem im za to wdzięczna.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Super maluch się zapowiada, już po zdjęciach widać :) mam nadzieję, że spotkamy się kiedyś na jakiejś wystawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, jeśli tylko p.Magda będzie chciała dalej wystawiać małego to pewnie jakaś okazja się nadarzy :)

      Usuń
  5. Wielkie gratulacje!Teraz gdy widzę na ulicy samojeda to zawsze się zastanawiam gdzie sięgają jego korzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu p.Magdy :)
      A tak z ciekawości, jeśli można zapytać, w jakim miejscu obszaru mazowieckiego mieszkasz ?
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Mirko mieszkam w Warszawie,ale koło mojego domu jest ośrodek terapeutyczno-rehabilitacyjny i dużo pacjentów przyjeżdza na wózkach,a obok nich kroczy ...samojed:)

      Usuń
  6. Super wieści gratulacje dla białasa i jego właścicieli ;) Z opisu widzę że rośnie następny wymiatacz ringów ;PPPPP Mirka chyba to Ty szczeniaki wystawami straszysz że potem takie chętne tam są do współpracy ;PPPP Mam nadzieję że P. Magda nie podda się a mały jeszcze załapie bakcyla :) Życzę samych sukcesów :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, ha jak widać Twojego chyba nie straszyłam :)
    Jak miło, że zaglądnełaś do mnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mireczko, jeszcze parę razy do Ciebie zawitam, a mój Janek całkiem oszaleje na punkcie Twoich psiaków. Zachwytów nie ma końca:)Są piękne i chciałoby się takiego przyjaciela mieć. Tylko niestety nie w bloku warszawski:( Może kiedyś jak życie pozwoli:) Pozdrowienia dla Ciebie i piesków ode mnie i Janka. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło mi, że psiaki się podobają.
    My też zakochaliśmy się w nich od pierwszego wejrzenia.
    Przyjaciel z nich wspaniały, jest się do czego przytulić i jeszcze sierść/wełnę do filcowania można wykorzystać :)))
    Dziękuję za pozdrowienia i również serdeczne pozdrowienia dla Was śle.

    OdpowiedzUsuń