PIERWSZY I JEDYNY TAKI BLOG O SAMOYEDACH

środa, 27 lipca 2011

Dog Show Updates -nowości z wystaw

Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych - Warszawa, 16-17.07.2011
psy
klasa Młodzieży
SILVER WINKY Camomile Meadow Idosk, zw. młodzieży, najlepszy junior w rasie ukończony młodzieżowy championat Polski
klasa użytkowa
BY ARCTIC CHALLENGE TINY'GLOO of Winky Bow-Wow Idosk, CAC, CACIB, zwycięzca, BOB, IV BIS Psów Użytkowych
suki
klasa baby
KAYLA HONEY The Glow Of The Snowy Star   I wo, najlepsze baby w rasie
klasa otwarta
Arctic Challenge CLARO QUE SI WINKY Idosk, CAC, CACIB, zwycięzca, ukończony championat Polski
klasa weteranów
PANDORA SURPRISE Nord-Stern Idosk, Najlepszy Weteran w Rasie
Kayla
Silver , medalista :)
Iwona z białasami " na parze hodowlanej"
A tutaj ... dużo białasków
A z tego tytułu to się najbardziej cieszę, tzn.cieszę się ze wszystkich tytułów zdobytych przez inne samoyedy ...ale
 IV miejsce w konkurencji PIES UŻYTKOWY
to jest to na czym nam bardzo zależało ...by w końcu samoyedy i inne psy zaprzęgowe mogły w tej klasie startować !!! 
 
Zdjęcie skopiowane ze strony 
Wiem,że wystawa była już dawno temu, ale miałam tyle różnych spraw na głowie :)
dopiero dzisiejsza deszczowa pogoda sprawiła, że zabrałam się za to :)
Irenie i Romanowi dziękuję za zdjęcia :) ... co prawda do mnie dotarły drogą pantoflową, ale chyba głowy mi  za to nie urwą :))))  
Pozdrawiam Wszystkich

10 komentarzy:

  1. Aż miło popatrzeć na te puszyste mordeczki:). Gratulacje dla wszystkich!
    A Ty Mireczko zapracowana jesteś! U mnie leje i leje, że wydaje mi się, że to już wrzesień!
    Życzę Ci wspaniałych dni (również takich z oddechem luzu:) i słoneczka.
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i ciepłe słowa, WSPANIAŁA kobieto:). Pa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ta wystawa zdecydowanie należała do Snowy Starowo - Arctic Challengowych białasów :):) powtórzę się, ale ogromnie gratulacje! :) oby więcej tak udanych wystaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a Winky widzę, że ma tak samo biszkoptowy boczek jak Hanis! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewkiki dzięki za miłe słowa :)
    Paulina, ja już nie pisałam, że wystawa była nasza :)ale puchłam z dumy jak Iwona przesłała wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina czy informacja o Waszym białostockim zlocie ( jest na pasku bocznym) może być taka, jeśli ma być inaczej sformułowana to daj znać, zmienię.
    Brawa za pomysł i realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, jest super :) później prześlemy zdjęcia ze zlotu hihihi :)
    najlepsze jest to, że prawdopodobnie pojawi się na spotkaniu szwedzka suczka z hodowli Dragviken's, nazywana Fuzzy :) gwiazda zagraniczna hahahaha :)
    a może wybierzecie się na nasz zlot? miejsce na nocleg się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulinka, nawet mysleliśmy o tym ale akurat 08.08 mam wizytę u okulisty, a czekam już na nią trochę :( zawsze coś musi los "namieszać" :)
    a na zdjęcia czekam, ciekawa jestem jak ta gwiazda wyglada ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna suczka, drobnej budowy, teraz wyliniała, ale mimo wszystko ładna ;) bardzo podobna do Dragviken's Happy Halloween, choć nie wiem czy to jej rodzina :P

    OdpowiedzUsuń
  9. a zdjęcia będą na pewno :) szkoda, że tak wyszło, ale liczymy na Was na II zlocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nam też żal, ale co zrobić ...

    OdpowiedzUsuń