PIERWSZY I JEDYNY TAKI BLOG O SAMOYEDACH

czwartek, 24 marca 2011

Jolly Friends :) Wesołe trio - Szinuk, Edek i Pusia :)

As promised before here is an email from Aga and photos of her another furry family member Pusia, the rabbit. Aga wrote : "...Edek has already had his 5 min of fame on your blog, now it is Pusia`s time. Well, we had thought that it was Pusia but it was 2 years later that we realised that it was... Pusio, a boy rabbit. My daughter`s girlfriends came over to visit with their female bunny, Balbina... After that eventful visit I was hoping not to see them again, as they would be probably asking for the alimony hihihi. Pusia, now 7, is extremely friendly and harmless rabbit".

Aga przysłała obiecane fotki trio :)
" ... Edek już wystąpił na twoim blogu więc jest ogólnie znany.
Królik to weteran Pusia a przynajmniej tak myśleliśmy przez dwa lata.
Sprawa się wyjaśniła jak przyszły koleżanki mojej córki z innym królikiem Balbiną i wtedy moja Pusia okazała się Pusiem.
Po tej wizycie modliłam się tylko żeby po alimenty się nie zgłosili :)
Pusia to sympatyczny i nieszkodliwy zwierzak który jako pierwszy zamieszkał z nami ma już 7 lat :( ..."
Aga, is there still any room for you on the couch? I doubt it hihi :) And we are waiting for your hamster and parrot`s photos.

Aga a Tobie starczy jeszcze miejsca na kanapie :) chyba już nie :))))
A gdzie chomik i papużka :) ?
Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Widzisz byliśmy przebiegli - postawiliśmy dwie kanapy i fotel :)
    Paulina moja córka własnie założyła hodowle ślimaków ma już 3 mam nadzieje że po szafkach nie będą spacerowac :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przednie towarzystwo! Ale jak się okazuje, jeszcze nie w pełnym składzie, i na dodatek nie ma ślimaków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewkiki masz racje towarzystwo doborowe :)
    No właśnie Aga, pokaż te ślimaki.
    W życiu nie widziałam hodowli ślimaków :)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny zrobic foty temu całemu towarzystwu to nie taka pojedyncza sprawa .
    Ale dałam radę wieczorem podeślę foty Bodzia ten to dopiero jest as :)
    A ślimaki jeszcze przedwczoraj mieszkały sobie spokojnie u mnie na ogródku ale Konstancja postanowiła je przygarnąc do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziw mój wielki! Pies na kanapie z królikiem..! Rewelacyjna socjalizacja :) U mnie nierealne.. instynkt spanieli może i przytłumiony jest, bo głównie teraz to są kanapowce, ale nie w takich chwilach... jakby tak królikowi zachciało się gdzieś odkicać.. to zostałby zaraz zaportowany.. a nie wiem jak królicze serca znoszą noszenie w pysku.. chyba nie bardzo .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sarenzir witam.
    Samoyedy są właśnie takimi bardzo przyjaznymi w stosunku do innych zwierząt psiakami.
    Aga może najwięcej o tym powiedzieć bo ma w domu bardzo dużo jak ona to mówi "sierściatych" :)))

    Aga, a ja już naiwna uwierzyłam w prawdziwą hodowlę ślimaków, ale dałam się Konstancji nabrać ... pozdrów ją.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jest mogę zostac prawdziwym ekspertem :)
    A to że samoyedy właśnie takie są to prawda bo to już drugi który z nami mieszka i miał dokładnie taki sam stosunek do pozostałych śierściuchów.
    A ta hodowla ślimaków jest w pełni profesjonalna (w akwarium) - może nawet dochowamy się małych :)
    Sarenzir moja Pusia była by idealnym królikiem dla twojego spaniela tam gdzie byś ją posadził tam by została :))
    Dzięki za pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim "dyżurnym" opisem samoyeda było, że one lubią wszystkich- psy , koty, ludzi, dzieci, listonoszy.
    Teraz , widzę, doszło jeszcze parę kategorii :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Irgul.
    No, wszyscy możemy troszkę tych "kategorii" dorzucić :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń